Visuele identiteit
Een visuele identiteit is zoveel meer dan een logo. Het is het geheel aan grafische elementen (denk aan logo, kleurenpalet, typografie, beeldtaal, vormelementen, tone-of-voice) dat jouw merk uniek maakt. Een goede visuele identiteit weerspiegelt wie je bent en waar je voor staat.
- Je doelgroep herkent jouw merk in één oogopslag
- Je communiceert overal op dezelfde manier, dit wekt vertrouwen
- Je hebt een professionele uitstraling die past bij waar je voor staat
- Je design draagt je merkverhaal uit, zonder veel woorden
Infographic of animatie
De kracht van een infographic of animatie ligt in hun vermogen om complexe informatie snel, helder en aantrekkelijk over te brengen. Ze combineren beeld en tekst om de essentie van een verhaal visueel te communiceren - en dat werkt. Want mensen begrijpen en onthouden visuele content sneller dan tekst.
- Je kunt complexe informatie toegankelijker maken
- Je doelgroep kan de informatie sneller verwerken
- Visuele content vangt sneller de aandacht dan platte tekst
- De juiste illustratiestijl past bij je merkidentiteit en is toekomstbestendig
(Digital) brand guide
Of het nu gaat om een poster of de opmaak van online campagnemiddelen: het is essentieel om je merk consistent, herkenbaar en professioneel over te laten komen. Daarbij helpt een digital brand guide (ook wel: huisstijlgids). Het is een praktische plaats waar terug te vinden is hoe je je visuele identiteit toe kunt passen.
- Consistentie in al je uitingen
- Geen losse interpretaties, geen tijdverlies, geen verwarring
- Zowel klassieke huisstijlelementen als digitale toepassingen
- Werken met een brand guide versterkt je merkidentiteit
Behoefte aan een ster design? Neem vrijblijvend contact met ons op, we denken graag mee!