Leads, de een heeft er nog nooit van gehoord en de ander kan zich geen leven zonder leads voorstellen. Leads zijn geweldig, ze leiden je naar nieuwe klanten. Maar doen alle leads dat wel? Wij gaan samen met jou op zoek naar de kwaliteit.

Zo gaan we te werk

Ben je op zoek naar leads? Dan kan je dit van ons verwachten: 

  • We gaan eerst met jou in gesprek om te kijken wat voor jou belangrijk is, waar sta je voor, wie wil je bereiken en wat mag dat kosten?
  • Wij schrijven voor jou een campagneplan.
  • Word je blij van dit plan? Dan koppelen we al jouw kanalen en plannen we het in.
  • Laat de leads dan maar binnenstromen!

Nu al geïnteresseerd? Kijk dan gelijk hoe je een lead van ons kunt worden! Eerst meer weten? Lees dan snel door.

Nog even over dat campagneplan

In het campagneplan lees je hoe we jou gaan helpen om kwalitatieve leads te verzamelen en je merk te boosten.

Dat start natuurlijk met een creatief concept. Wat gaan we laten zien en welke boodschap geven we mee? We doen onderzoek naar jouw doelgroep en zorgen dat de campagne past bij de (online) kanalen waarop zij actief zijn.

Zo kunnen we een selectie aan kanalen maken en hier verder op doorgaan met een beoogde campagnestructuur, targeting en dus ook het creatief concept (beeld & copy). Vanuit de campagnestructuur en targeting kunnen we prognoses en budgetscenario's opsommen. 

 

Vanuit een goed gesprek en/of een sterke briefing kunnen we al snel aan de slag.

We gaan je in ieder geval niet adviseren om iedereen die z’n e-mailadres invult een droomreis cadeau te geven. Dan heb je natuurlijk wel superveel leads, tof. Maar hoeveel van deze leads ga je daadwerkelijk terugzien of zelfs converteren? En past dat eigenlijk wel bij je merk? Dat is het verschil tussen kwantitatieve leads en kwalitatieve leads. Wij gaan voor die tweede categorie.

Liever 5 klanten uit 10 leads, dan geen klanten uit 100 leads.
Afbeelding
Inhuur Marketing Communicatie expert

Wat wij je dan wel adviseren? Werk bijvoorbeeld met het principe van ‘wederkerigheid’. Jij krijgt een interessante whitepaper, wij jouw gegevens. Oké, dit voorbeeld is misschien erg kort door de bocht, maar in essentie komt het daar wel op neer. Je weet dan al dat de bezoeker interesse heeft in wat jij kunt bieden en hierover meer wil leren.

 

En dan?

Je kan het, net als bij alle andere campagnes, zo gek maken als je zelf wil. Je kunt gebruik maken van advertentieplatformen waarop bezoekers direct een leadformulier kunnen invullen. Je kunt ‘gewone’ banners gebruiken die doorlinken naar een contactformulier op je website of je maakt een hele fancy campagnesite met alles erop en eraan.

 

 

Zin in een boel kwalitatieve leads die je om kunt zetten naar klanten? Vul ons contactformulier in, word onze lead en drink een kopje koffie met ons!

Let'sTalk

Onze lead worden?

Vul je gegevens in en we nemen graag contact met je op.