Wij worden blij van organisaties die een bijdrage leveren aan de samenleving en oog hebben voor de wereld. Werk jij voor zo’n organisatie? Dan willen we je graag helpen! Want hoe beter wij jou helpen, hoe meer verschil jij kunt maken en we dus samen de wereld wat vooruit helpen. Daarom verloten we eenmalig een gratis campagne die betrekking heeft op een marcom-uitdaging waar je op dit moment tegenaan loopt. Hoe zorg je bijvoorbeeld voor meer naamsbekendheid, leden of steun? Wij helpen je op weg door een effectieve online campagne voor je te draaien.
De spelregels
Het enige wat wij van je vragen is dat de beoogde campagne betrekking heeft op een maatschappelijke doelstelling. Check? Neem dan een korte video op waarin je uitlegt waar jullie tegenaan lopen en waarom juist jouw organisatie de campagne moet winnen! Op … maken wij de winnaar bekend.
De criteria waarop je video wordt beoordeeld zijn:
- Type organisatie/ maatschappelijke bijdrage
- Uitdaging case
- Potentieel van de campagne
Afhankelijk van het aantal aanmeldingen kan het zijn dat we onze volgers mee laten stemmen wie er moet winnen. Wij vragen je hier op voorhand al toestemming voor te geven.
De campagne
We geven eenmalig een online campagne weg t.w.v. €5.000. Het voordeel van een online campagne is dat we specifiek en relevant kunnen targeten. We zetten doelgroepgerichte kanalen in, we meten de resultaten en sturen bij waar nodig. Je krijgt van ons een:
- gezamenlijke creatieve kick-off
- beknopte campagnestrategie
- creatieve uitwerking (16 uur)
- 3 weken lopende campagne op één online kanaal (bijvoorbeeld Facebook/Instagram, Google of LinkedIn) met een dagbudget van maximaal 5 euro
- Heeft jouw organisatie een ANBI-status? Dan maak je via Google Grants kans op nog eens 10.000,- extra advertentiebudget
- eindrapportage en advies