Full-service, wat is dat nou precies?

Jiska van der Genugten
16 februari 2018
3 minuten

Nilsson is een full-service bureau, maar wat houdt dat nou eigenlijk in? Bij Nilsson staan we voor merken, marketing en online. Als full-service bureau hebben we alle expertises onder één dak. Dat betekent dat we voor elke vraag een oplossing kunnen bieden, met de juiste mensen en de juiste middelen. 

De voordelen van een full-service bureau


Het belangrijkste voordeel van een full-service bureau, is dat alle werkzaamheden onder één dak vallen. Dit kan gaan van het ontwikkelen van een strategie, tot het uitwerken van het concept. Doordat we van begin tot eind bij het traject betrokken zijn, kunnen we snel schakelen en jou altijd verzekeren van een goed eindproduct. 

Merken, marketing & online

De drie hoofdgebieden waar we ons bij Nilsson op focussen zijn merken, marketing & online. Deze gebieden zijn onlosmakend met elkaar verbonden. On- en offline campagnes worden vaak met elkaar gecombineerd om de gestelde doelen te behalen. 

Bij Nilsson ontwikkelen we merken die zowel fysiek als digitaal goed tot hun recht komen. Ook ontwikkelen we campagnes en meet-tools waarmee we online- en offline marketing optimaal kunnen inzetten en meten.

We specialiseren ons in deze drie peilers, omdat wij geloven in het efficiënt werken voor klanten die behoefte hebben aan een sterk merk en dit zowel in hun marketing als online platformen willen doorvoeren. Nilsson is een bureau met alle facetten die van belang zijn in de positionering, marketing campagnes en online processen van organisaties.
 

We gaan ook graag jouw uitdaging aan!

Let's meet