Start level

Tearfund is een internationale non-profit organisatie met de missie "mensen te helpen zelf op te staan uit armoede en onrecht". Dit doen ze met name door samen te werken met lokale kerken, zowel in Nederland als in andere hulpbehoevende landen of regio's. Met een bevlogen team onderhoudt Tearfund nauwe contacten met Nederlandse kerken die samen met particuliere- en zakelijke donateurs de drijvende kracht zijn achter dit belangrijke werk.

Parallel aan een wereldwijde rebranding van Tear naar Tearfund is Nilsson samen met het Tearfund-team aan de slag gegaan met de digitale strategie van de organisatie. Om de totale digitale strategie te kunnen aanscherpen startten we deze samenwerking met strategiesessies. Dit resulteerde uiteindelijk in het vernieuwen van de corporate website die tegelijk met de nieuwe Tearfund branding werd gelanceerd. De realisatie van dit project is volledig gedaan volgens de SCRUM methodiek, waarbij er iteratief en op basis van een zeer nauwe samenwerking naar het eindresultaat is gesprint.

Afbeelding
Ipad Tearfund
Mensen helpen op te staan uit armoede en onrecht
Afbeelding
Dames nepal
Afbeelding
Computer + iphone tearfund
Afbeelding
Wereldkaart
Afbeelding
Quote
Afbeelding
Aandachtsgebieden Tearfund

Next level

De corporate site is volledig in lijn gebracht met de nieuwe branding van Tearfund. Hierdoor sluit Tearfund Nederland naadloos aan bij de internationale Tearfund dochterorganisaties. Het werk van Tearfund draait uiteindelijk om mensen, daarom vormt content zoals thema’s, projecten en verhalen de rode draad door de website. Dit alles om mensen en organisaties bekend te maken met de missie van Tearfund en zodoende donateurs te werven. Voor het correct en efficiënt afhandelen van eenmalige en structurele donaties is een CRM-koppeling gelegd met Microsoft Dynamics. Vanuit het CRM wordt ook marketing automation toegepast.

Bekijk de website

Afbeelding
Header alewijnse