concept

Creatieve concepten verpakken je boodschap en triggeren je doelgroep.

Met een goed concept vertel je een duidelijk verhaal. Dit verhaal gaat terug naar de essentie van jouw product of dienst. Wat maakt dit product of deze dienst onderscheidend? Welke boodschap wil je precies overbrengen? En op welke manier zorgen we dat jouw verhaal terechtkomt bij de doelgroep? Een concept vertaalt je hele boodschap naar een sterke, korte tekst en inspirerend beeld. Hoe sterker deze combinatie, hoe makkelijker het wordt dit via diverse wegen uit te rollen. 

creatief concept

Corporate (merk)concept

Wat wil je met jouw merk uitstralen? Welke boodschap wil je overbrengen op je doelgroep? Het corporate concept haalt het onderscheidend vermogen van jouw merk naar voren, waardoor dit merk een unieke positie inneemt ten opzichte van de concurrent en herkenbaar is voor de doelgroep. Het gaat hier nadrukkelijk om je corporate boodschap en niet om een actiematig concept.

Lees meer

Campagneconcept Nilsson

Campagneconcept

Een campagneconcept kan helpen om een specifiek product of een specifieke dienst onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep. Bij een (creatief) campagneconcept ga je van een uitgedachte strategie naar een zichtbaar en duidelijk verhaal. Dit concept verpakt de boodschap en triggert je doelgroep.

Lees meer

e-mail

Digitaal concept

Zijn er binnen jouw sector of organisatie digitale ontwikkelingen gaande en wil je weten hoe je daar optimaal gebruik van kunt maken? Met een digitaal concept ontwikkelen we een realistische weergave of prototype van een nieuw digitaal product of digitale dienst. Vervolgens kun je dit digitale concept toetsen op haalbaarheid en onderzoeken of het succesvol is onder jouw doelgroep(en).

Lees meer

onze andere expertises

design

Een verhaal kan zoveel meer emotie opwekken, sterker verteld worden en beter blijven hangen als het visueel aantrekkelijk oogt.