design

Een verhaal kan zoveel meer emotie opwekken, sterker verteld worden en beter blijven hangen als het visueel aantrekkelijk oogt.

Bij Nilsson streven we naar designs die visueel onderscheidend zijn en de perfecte balans hebben tussen vorm en functie. Dat we daarbij de laatste trends volgen is vanzelfsprekend. Vanuit een sterk concept ontwikkelen we nieuwe identiteiten, websites en uitingen voor on- en offline marketing. Dit alles doen we met een passie voor beeld, kleur, vorm en typografie. Het oog wil ook wat, en dus maakt goed design van een verhaal, een topverhaal. 

Brand design Nilsson

Brand design

Het is belangrijk om jouw merkidentiteit duidelijk extern uit te dragen in de vorm van een logo, vorm en huisstijl: het brand design, oftewel je visuele merkidentiteit. Dit brand design gebruik je vervolgens in de vormgeving van al je communicatie-uitingen.

Lees meer

Graphic design

Graphic design

Een graphic design omvat alles wat je grafisch vormgeeft. Verschillende elementen (denk aan foto’s, boodschappen, tekst) hebben een visueel design nodig om een geheel te vormen. Dit graphic design moet zowel in offline als in online middelen functioneel zijn; het design moet in staat zijn om de conceptgedachte goed over te brengen op de doelgroep en de juiste onderdelen goed op laten vallen.

Lees meer

e-mail

Interaction design

Een interaction design (IxD) kijkt naar de interactie tussen producten en gebruikers. Bijna altijd wordt met ‘product’ in deze context een app of een website bedoeld. Met een interaction design wordt geprobeerd om een product in zoverre te optimaliseren dat het de gebruikers helpt hun doel zo snel en goed mogelijk te bereiken.

Lees meer

onze andere expertises