marketing

Een merk ontwikkelen en dit op een juiste wijze positioneren is een kunst.

Het merk en de bijbehorende diensten of producten vermarkten is een grote uitdaging. Ook tijdens deze stap werken wij met onze klanten samen om ervoor te zorgen dat de marketing, zowel online als offline, doeltreffend is. Aan goede marketing ligt een degelijke strategie ten grondslag. Van daaruit focussen wij voor jou op een doel: het beste resultaat.

creatief concept

Contentmarketing

Contentmarketing is gericht op het creëren en verspreiden van relevante, waardevolle en consistente content. Content is inhoud, zoals teksten, beelden of video’s. Het doel van contentmarketing is de juiste doelgroep bereiken en te behouden als klant. Dit kan bijvoorbeeld door interactie op social media, door inschrijvingen voor een nieuwsbrief of door een hoge ranking in zoekmachines.

Lees meer

social

Online marketing

Online marketing, ook wel online advertising genoemd, is een vorm van marketing en adverteren waarmee via het internet reclame wordt gemaakt bij (potentiële) klanten. Denk bijvoorbeeld aan e-mailmarketing, Search Engine Advertising (SEA) en social media marketing.

Lees meer

E-mail marketing Nilsson

E-mailmarketing

E-mailmarketing is één van de meest kosten-effectieve vormen van online marketing. Je gebruikt e-mailmarketing om (potentiële) klanten via e-mail direct te benaderen. Dit doe je om nieuwe klanten te werven, om relaties met bestaande klanten in stand te houden of om bestaande klanten te overtuigen om jouw product of dienst af te nemen.

Lees meer

online marketing

Direct marketing

Zoals de naam al doet vermoeden is er bij direct marketing sprake van een directe benadering en contact met (potentiële) klanten. Het doel van direct marketing is om de doelgroep aan te zetten tot actie, bijvoorbeeld het bezoeken van een website. Direct marketing is een bundeling van kanalen en middelen, van meer traditionele reclame-uitingen tot vooruitstrevende technologische mogelijkheden.

Lees meer

onze andere expertises

design

Een verhaal kan zoveel meer emotie opwekken, sterker verteld worden en beter blijven hangen als het visueel aantrekkelijk oogt.