strategie

Goed nadenken over wat je gaat doen. En daarna goed doen waarover je nagedacht hebt. Dat is onze filosofie.

We staren ons niet blind op een specifiek communicatiemiddel. Vanuit jouw vraag duiken we diep in de materie. En als we de kern van het probleem te pakken hebben, dan zetten we allereerst een goed doordachte strategie op, verwerkt in een uniek concept. Dat geldt voor merkidentiteiten, voor het bereiken van online doelen, maar ook voor campagnes. Niks over het hoofd zien, pas genoegen nemen met een volledige analyse van het probleem en aan de slag gaan met een helder plan: dat noemen wij de goede start. ​​​​​

strategie

Merkstrategie

Met een merkstrategie bepaal je hoe bepaalde kenmerken, gevoelens of voordelen geassocieerd worden met jouw merk. Het is hierbij belangrijk dat dit unieke waarden zijn, waarmee je jouw merk onderscheidt van de concurrent.

Lees meer

Mix

Campagnestrategie

Een campagne heeft als doel om (meestal) in een korte termijn zoveel mogelijk aandacht voor een product, organisatie of dienst te krijgen. Een goede campagne begint met een duidelijke campagnestrategie. Wat is het doel van de campagne en hoe wil je dit gaan realiseren?

Lees meer

Digitale strategie

Digitale strategie

Online succes behalen? Met een goede digitale strategie benut je de kansen die jouw digitale systemen bieden. Om kansen inzichtelijk te maken worden website, webshop, CRM- en ERP-systemen en de data die deze systemen genereren geanalyseerd. Door systemen en databronnen te combineren kunnen nieuwe inzichten en wellicht nieuwe oplossingen ontwikkelt worden die het leven van jouw klanten eenvoudiger maken of de organisatie ontlasten.

Lees meer

doelgroep

Social media strategie

Facebook, LinkedIn, Instagram en Youtube zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit onze marketing- of communicatiestrategie. Het is daarom belangrijk dat jouw social media strategie past binnen de gehele marketingmix. Met welke factoren moet je rekening houden bij het opstellen van een social media strategie?

Lees meer

Marketingstrategie Nilsson

Marketingstrategie

Marketingstrategie heeft betrekking op de verbinding tussen de markt en de organisatie. Door een juiste ‘fit’ tussen deze twee componenten kan de doelgroep vervolgens benaderd worden met de juiste marketingmix, met als doel een product of dienst te verkopen.

Lees meer

onze andere expertises

design

Een verhaal kan zoveel meer emotie opwekken, sterker verteld worden en beter blijven hangen als het visueel aantrekkelijk oogt.