E-commerce

E-commerce is het elektronisch aankopen en/of verkopen van producten en diensten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een webwinkel. Om tussen alle e-commerce bedrijven op te vallen is het van belang om in te spelen op de klantbeleving, maar hoe doe je dat?

Conversie

Om consumenten op een eenduidige manier tot conversie te bewegen is het aan te raden om verschillende communicatiekanalen goed op elkaar af te stemmen. Zo creëer je herkenbaarheid en betrouwbaarheid.  

Omnichannel

De technologie verandert snel en e-commerce daarom ook. Houd daarom continu rekening met de nieuwste trends en ontwikkelingen. Eén van de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van e-commerce is omnichannel. Dit betekent dat alle communicatiekanalen, de webwinkel en eventueel de fysieke winkel in één lijn staan.

social
Nilsson en e-commerce

Doelgroeponderzoek

Samen met jou onderzoeken we wie jouw doelgroep is. We houden rekening met de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van e-commerce. Ook zorgen we ervoor dat alle communicatiekanalen met elkaar in verbinding staan.

Drupal Commerce

Nilsson heeft ruime ervaring met Drupal en Drupal Commerce. Drupal Commerce is het enige commerce platform dat is gebouwd op een Content Management Systeem. Drupal Commerce is modulair opgebouwd en is daarom helemaal aan te passen aan jouw wensen. Je kunt bijvoorbeeld gemakkelijk Payment Service Providers of andere externe koppelingen toevoegen.

Totaaltraject

Deze fase staat bij Nilsson vrijwel nooit op zichzelf, maar maakt onderdeel uit van een totaaltraject (lopend van strategie tot realisatie). Samen met jou zorgen we dat we alle onderdelen van jouw marketing en communicatie goed op elkaar afstemmen en met elkaar verbinden. We stellen een middelenmix samen, waarbij de middelen binnen de gehele mix van on- en offline communicatie passen.

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op, wij helpen je graag!

Contact opnemen

Meer weten over een Ecommerce oplossing voor jouw bedrijf?

Let's meet