Ons werk

Emigreren naar je eigen land

_Klant: 
Uw Nieuwe Toekomst
_Opdracht: 
Regiopromotie Zeeuws-Vlaanderen
Overzicht

Per jaar verlaten ruim 100.000 Nederlanders ons land om zich elders te vestigen. Een veelvoud van dat aantal droomt regelmatig van een leven over de grens, in een omgeving met rust, ruimte en een cultuur waar mensen elkaar nog zien staan. Zeeuws-Vlaanderen speelt al een aantal jaren in op die ‘dromen’ en presenteert zich onder de noemer ‘Uw Nieuwe Toekomst’ als enige Nederlandse regio op de jaarlijkse Emigratiebeurs.

Alle middelen die Nilsson voor ‘Uw Nieuwe Toekomst’ ontwikkelde uiten de kenmerken en kwaliteiten van de regio. Er wordt steeds ingespeeld op het groeiend verlangen naar rust en ruimte en de wens te ontsnappen aan de hectiek in de randstad. Rondom de emigratiebeurs en andere campagnemomenten is er steeds veel free publicity. Zelfs het NOS-journaal besteedde er aandacht aan. En de strategie werkt: er zijn al vele tientallen ‘nieuwe Zeeuws-Vlamingen’ bij gekomen als direct gevolg van deze campagne.

Bezoek de website

Google +

Projectteam

Edwin Staps

Creative Director

Helma Walhout

Grafisch Vormgever

Herman Kraamer

Directeur

Jasper van der Hulst

Marketingstrateeg

Jozias Boone

Multimedia Vormgever

Mark Wittens

Web Developer
Media