Ons werk

Corporate identiteit

_Klant: 
Breda Airport
_Opdracht: 
Corporate identiteit
Overzicht
Hoofdbeeld

Na officiële onthulling van naam en logo gaat vliegveld Seppe verder onder de naam Breda International Airport. Daarmee wordt de ingezette verzakelijking van het vliegveld ook in de naam tot uiting gebracht. De naam Breda maakt in de Benelux en ook verder in Europa in één klap duidelijk waar het vliegveld zich bevindt. Vliegveld Seppe zegt qua locatie niet zo veel, Breda wel. Het is de bedoeling vooral de zakelijke kant van het vliegveld te versterken.

Nilsson ontwikkelde een nieuw logo bij de naam Breda International airport, en een bijbehorende huisstijl. Het logo geeft enerzijds een associatie met de identiteit van de stad Breda en heeft anderzijds een duidelijke link met de vliegbranche. De huisstijl werd naast de standaard huisstijldragers en advertenties doorgevoerd in onder andere autobelettering en belettering van de verkeerstoren. Er zal een geleidelijke introductie plaatsvinden naar de nieuwe naam Breda International Airport. Zo wordt in de toekomst ook nog naar een andere website toegewerkt.

Google +

Projectteam

Edwin Staps

Creative Director

Herman Kraamer

Directeur
Media
Stationairy
Sfeerbeeld
VW up