Ons werk

Identiteit en website

_Klant: 
Cederhof
_Opdracht: 
Corporate identiteit
Overzicht
Kaartspel

Stichting Ouderenzorg Kapelle is al jaren actief in de gemeente Kapelle. De organisatie herbergde 3 stichtingen met alledrie een eigen naam... dat zorgde in de communicatie intern en extern voor onduidelijkheid. Een teken dat de profilering, eenduidige communicatie werd het sleutelwoord. 

Het oude imago...
Het imago van de organisatie paste niet meer bij de 'nieuwe' diensten en visie. De instantie is immers meer dan alleen ouderenzorg en is er voor iedereen, in Welzijn, Zorg en Wonen. Bovendien hadden het logo en de huisstijl hun beste tijd gehad. Tijd voor vernieuwing dus! Vernieuwing met behoud en oog voor het karakter van zorginstelling. 

...in een nieuw jasje
In samenwerking met Nilsson werd de nieuwe identiteit bepaald, met daarbij de nieuwe naam: Cederhof. Bij de nieuwe identiteit ontwierp Nilsson een volledig nieuwe uitstraling. Daarin is veel ruimte voor het persoonlijke karakter, in het logo, de beelden en in de pay-off: '...heel persoonlijk'. Een corporate filmpje introduceerde, aan de hand van beelden gemaakt bij Cederhof, de nieuwe identiteit. 

De nieuwe identiteit is uitgewerkt in alle communicatiemiddelen die een professionele organisatie van nu nodig heeft. Binnen en buiten, intern en extern, online en offline.

 

Google +

Projectteam

Alex Vlieland

Traffic Manager

Edwin Staps

Creative Director

Jozias Boone

Multimedia Vormgever

Mark Wittens

Web Developer

Rob Lambert

Strateeg

Thomas Breure

Vormgever
Media