Ons werk

Het oog wil ook wat

_Klant: 
CineCity
_Opdracht: 
Online experience
Overzicht
CineCity homepage

 

Het voorstel dat we in het najaar van 2014 indienden bij Cinecity had als titel ‘online beleving’. Wat ons betreft de perfecte samenvatting van wat een bioscoop nodig heeft op online vlak. Vanzelfsprekend bedoelen we met ‘beleving’ in dit geval niet alleen een spetterende visuele uitstraling, maar is ook van belang dat bioscoopbezoekers online snel, duidelijk en veilig tickets kunnen boeken en actuele informatie kunnen opvragen over voorstellingen en draaitijden. Daarnaast is van belang dat bezoekers zich online bij Cinecity net zo thuis voelen als in de bioscopen zelf.

Met de lancering van het nieuwe Cinecity.nl in het voorjaar van 2015 zijn we goed in die missie geslaagd. Bezoekers kunnen hun weg beter vinden en de filmbeleving zit heel duidelijk verwerkt in de website. Online tickets kopen is een stuk eenvoudiger geworden. Na inloggen komen bezoekers in hun eigen Cinecity-omgeving, waar ze hun bestelhistorie kunnen inzien, tickets kunnen downloaden van films waar ze nog naar toe gaan en aan kunnen geven welke films ze in de toekomst graag nog zouden willen zien. Door de registratie van deze gegevens heeft Cinecity de gelegenheid om met het nieuwe platform klanten ook gerichter aanbiedingen te doen, zo veel mogelijk afgestemd op de interesses van de klant.

Google +

Projectteam

Edwin Staps

Creative Director

Jasper van der Hulst

Marketingstrateeg

Jozias Boone

Multimedia Vormgever

Mark Wittens

Web Developer
Media
Devices
Filmoverzicht
Filmdetail