Ons werk

Bru: puur karakter

_Klant: 
OVB Bruinisse
_Opdracht: 
Branding
Overzicht

Bruinisse, in de volsmond Bru, is een dorp met een eigen karakter. Een rondje door Bruinisse bewijst dat meteen. Een karakter dat de ondernemers graag willen uitdragen om van Bru een sterker merk te maken. Vanuit een gemeenschappelijk belang: zorgen dat er meer mensen naar Bruinisse komen op economisch, toeristisch en cultureel vlak. De ondernemersvereniging benaderde Nilsson om een (visuele) merkidentiteit voor Bruinisse te ontwikkelen en idee├źn aan te dragen voor de merchandise van Bru.

Er is voor gekozen de reeds omarmde benaming 'Bru' lading te geven. Daarom is een beeldmerk en stijl ontwikkeld dat in beginsel binnen Bru zichtbaar wordt. Daar waar nodig gecombineerd met een sterke kernachtige boodschap: Bru, puur karakter. Nilsson heeft de ondernemersvereniging een breed palet aan mogelijkheden meegegeven om de visuele identiteit toe te passen. Waar zij vervolgens zelf actief mee aan de slag zijn gegaan.

Google +

Projectteam

Edwin Staps

Creative Director

Rob Lambert

Strateeg

Thomas Breure

Vormgever
Media