Ons werk

Een goede investering

_Klant: 
Center Parcs Vastgoed
_Opdracht: 
Commerciële website
Overzicht

Center Parcs Vastgoed is onderdeel van Group Pierre & Vacances-Center Parcs (PVCP) en verantwoordelijk voor de verkoop van recreatiewoningen in België, Nederland en Duitsland. De komende jaren heeft deze nieuwe organisatie de uitdaging om o.a. de (bestaande) vakantieparken van Center Parcs in deze landen (die de komende jaren een bouwkundige upgrade krijgen) te verkopen aan particuliere investeerders. Nilsson ondersteunt Center Parcs Vastgoed met het realiseren hiervan via online en offline kanalen.

De wens van Center Parcs Vastgoed is om binnen de website een optimale combinatie te maken van beleving en commercie. Bij investeren in een recreatiewoning gaat het om meer dan rendement alleen. Dit komt terug in het aantrekkelijke beeldgebruik en de overzichtelijke stijl op de website. Het doel hiervan is van websitebezoekers potentiële investeerders te maken.

Google +

Projectteam

Arne van Groningen

Projectmanager online

Bas Everaarts

Web Developer

Edwin Staps

Creative Director

Glyn Duijzer

Manager online

Jozias Boone

Multimedia Vormgever

Nick Huiszoon

Supportmedewerker
Media

Nilsson heeft in het ontwerp sterk gefocust op het pad dat een potentiële investeerder aflegt tot het opnemen van contact. Voor elk park en elke recreatiewoning dat Center Parcs Vastgoed in verkoop heeft is een duidelijk overzicht gemaakt van de faciliteiten. Ondersteund met beelden en plattegronden krijgen bezoekers al een goed beeld van de recreatiewoning waarin geïnvesteerd kan worden.

Daarnaast sluit de website naadloos aan bij de huidige online trends (mobile first) en past het geheel in de customer journey die Center Parcs Vastgoed voor ogen heeft. Door diverse koppelingen met online tools (o.a. met Formstack, Active Campaign en Zapier) is een funnel gecreëerd waarin de prospects op vaste momenten benaderd worden.

Het resultaat is een website die duidelijk en aantrekkelijk is en logisch aanzet tot het genereren van conversies. Ook is er een perfecte basis gemaakt voor de inzet van online marketing. Nilsson voert hierin diverse SEA (Adwords) en SEO campagnes uit, met daarnaast een sterke focus op conversie optimalisatie.