Ons werk

De Vitale Revolutie

_Klant: 
GGD Zeeland
_Opdracht: 
Concept en campagne
Overzicht
De vitale revolutie

Projecten rondom gezond leven zijn er genoeg. Adviezen vanuit de overheid en gezondheidsinstanties ook. Conclusie? De burger laat zich weinig opleggen, het is een mindset die vanzelf ontstaat.

Die mindset ontstaat sneller wanneer iemand wordt ge├»nspireerd. GGD Zeeland liet zich inspireren door Blue zones project. Blue zones zijn regio's in de wereld waarin mensen langer vitaal blijven en langer leven. In de VS is een dergelijke regio kunstmatig nagebootst. Door de omgeving te veranderen werd ook het gedrag van de bewoners gezonder, zorgen dat de gezonde weg de makkelijke weg wordt. 

Reden genoeg voor GGD Zeeland om samen met het Zeeuwse bedrijfsleven, de overheden en onderwijsinstellingen de aanjager te worden van een nieuwe beweging. Een beweging die ontstaat, zichzelf in stand houdt en waarbij je jezelf of je bedrijf laagdrempelig aan het gedachtegoed kunt verbinden. Deze Vitale Revolutie gaat uit van enkele levensdomeinen die belangrijk zijn om op orde te hebben voor een goed, lang en vitaal leven. Veel achtergrond, en inmiddels veel zichtbaarheid. Nilsson was vanaf de eerste stappen betrokken en bedacht de naam, de stijl en de introductiestrategie. Alles met focus op inspiratie: mailings, beursstand, inspiratieboek, website...Voor de interne bestuurlijke verantwoording is een online tijdlijn gerealiseerd die door het jaar heen wordt geupdate met alles wat er in het kader van de Vitale Revolutie gebeurt. Al deze items maken dat we een gedachtegoed in beweging hebben gebracht. 

Google +

Projectteam

Edwin Staps

Creative Director

Herman Kraamer

Directeur

Jasper van der Hulst

Marketingstrateeg

Mark Wittens

Web Developer

Rob Lambert

Strateeg

Thomas Breure

Vormgever
Media