Ons werk

Daar zit muziek in

_Klant: 
Warner Music
_Opdracht: 
Campagne
Overzicht
Twentyone pilots

Het populaire Amerikaanse duo Twenty One Pilots komt naar Nederland! Op 15 november 2016 staan zij in een uitverkochte Heineken Music Hall met hun 'EMØTIØNAL RØADSHOW' Helaas dus voor de fans zonder kaartje, maar er is hoop... Het platenlabel Warner Music geeft nog twee kaarten weg voor dit spectaculaire optreden en vroeg Nilsson om de campagne hiervoor te verzorgen.

We ontwikkelden posters waarmee je kan faceswappen met Tylor Joseph of Josh Dun. De faceswapfoto kan je vervolgens uploaden via #cliqueswap en wordt daarna getoond op de door Nilsson ontwikkelde campagnewebsite www.cliqueswap.nl. Eén van de inzendingen zal beloond worden met 2 tickets en een meet-and-greet met de mannen van Twenty One Pilots. Mocht je geen poster tegenkomen, dan kan je via de site zelf de poster downloaden.

Om alles nog eens goed onder de aandacht te brengen ontwikkelde Nilsson aanvullend een bannercampagne die ingezet wordt op Spotify. Kans genoeg dus om toch nog aan twee kaarten te komen! Tot 15 november 2016 natuurlijk;)

Google +

Projectteam

Edwin Staps

Creative Director

Glyn Duijzer

Management

Herman Kraamer

Directeur

Jozias Boone

Multimedia Vormgever

Mark Wittens

Web Developer
Media
Poster
Devices
Website