de uitdaging

Werving van potentiële investeerders

Center Parcs Vastgoed heeft de uitdaging om o.a. de (bestaande) vakantieparken van Center Parcs in diverse landen te verkopen aan particuliere investeerders. Zij hebben als doel om met een nieuwe website de bezoekers optimaal te informeren, zodat dit hen aanzet tot verschillende (micro)conversies zoals het aanmelden voor de nieuwsbrief, aanvragen van de brochure of het opnemen van contact.

DE AANPAK

Een volledige focus op de customer journey

Nilsson heeft zich gefocust op het pad dat een potentiële investeerder aflegt tot het maken van een conversie. De investeringsobjecten worden uitgelicht aan de hand van de USP’s in een duidelijk overzicht. Door de diverse koppelingen met online tools (o.a. met SalesForce, Active Campaign, Zapier en Google Docs) is een funnel gecreëerd waarin de prospects op vaste momenten benaderd worden.

 

DE IMPACT

Een aantrekkelijke en conversiegerichte website

Gericht op conversie

De website heeft een sterke focus op de customer journey van een investeerder, met als uiteindelijke doel het maken van een (micro)conversie.

Online marketing

De website vormt een goede basis voor online marketing, bijvoorbeeld voor online advertising en e-mail marketing.

Diverse koppelingen

De website heeft diverse koppelingen met online tools, zodat er een funnel wordt gecreëerd waarin de prospects op vaste momenten worden benaderd.

We gaan ook graag jouw uitdaging aan!

Let's meet

Recente projecten