de uitdaging

Meer omzet via cinecity.nl

CineCity had de behoefte aan een compleet nieuw platform voor online contact met klanten. Vooral de mogelijkheid om online kaartjes te bestellen was een belangrijke doelstelling, maar ook het ‘volgen’ van klanten wilden ze graag verbeteren.

De aanpak

Een volledige filmbeleving

Een 'online beleving' is de perfecte samenvatting van wat deze bioscoop nodig heeft op online vlak. Vanzelfsprekend was deze beleving niet alleen een spetterende visuele uitstraling, maar het is ook van belang dat bezoekers online snel, duidelijk en veilig tickets kunnen boeken en actuele informatie kunnen opvragen. Bezoekers moeten zich online net zo thuis voelen als in de bioscopen zelf.

de impact

Ecommerce beleving

Beleving op de eerste plaats

Sinds de lancering van de nieuwe website kunnen bezoekers beter hun weg vinden en is de filmbeleving duidelijk aanwezig.

Eigen CineCity-account

Bezoekers kunnen een account aanmaken waar ze hun bestelhistorie kunnen inzien, tickets kunnen downloaden en aangeven welke films ze in de toekomst willen zien.

Inzicht in interesses

Met behulp van de CineCity-accounts en de resultaten in Google Analytics, kan CineCity gerichte aanbieden doen, afgestemd op de interesses van de klant.

We gaan ook graag jouw uitdaging aan!

Let's meet

Recente projecten