De uitdaging

Werven jonge vakantiekrachten

Gors is voor deze zomer op zoek naar vakantiekrachten voor de woonbegeleiding en begeleiding bij dagbesteding. Zij richten zich tijdens deze zoektocht vooral op scholieren die een opleiding volgen richting zorg, of net afgerond hebben. Om hen op een creatieve en passende manier te benaderen vroeg Gors ons om een creatief campagneconcept te ontwikkelen en dit vervolgens uit te rollen. 

De aanpak

Costa del Gors

Het werven van relatief jonge vakantiekrachten vraagt om een zomers concept, dat aantrekkelijk en toegankelijk is voor scholieren. Daarom hebben we Gors weggezet als een vakantiebestemming: Costa del Gors. Niet zomaar een vakantiebestemming, maar de superdeal van dit jaar! Costa del Gors geeft scholieren de kans op een volwaardig loon, een goede aanvulling op hun CV en een ervaring die ze deze zomer van hun bucketlist af kunnen strepen. 

De uitrol

Uitrol in diverse middelen

Bovenstaand concept is uitgerold in verschillende middelen. Wij hebben het design voor de campagnepagina ontwikkeld, Gors heeft deze landingspagina vervolgens zelf gebouwd. Er worden posters opgehangen op scholen, en een spandoek op het bedrijfspand van Gors. Voor verschillende banenmarkten en beurzen ontwikkelden we een passende roll-up, beursbalie en flyer in de vorm van een ticket (inclusief afscheurbare boarding pass). En natuurlijk dachten we aan een zomerse gadget: de Costa del Gors zonnebril! 

We gaan ook graag jouw uitdaging aan!

Let's meet

Recente projecten