De uitdaging

Een beleving in de showroom en op de website

De showroom van Jtwee is recent vernieuwd voor een nog betere belevingswereld van keukens en badkamers. Deze verbeterde beleving moet ook op de website doorgevoerd worden met een goede verdeling tussen keukens en badkamers. Jtwee wilt zo meer klanten naar de showroom trekken, die ook beter passen bij de producten die zij aanbieden.

De aanpak

Een fullscreen website waarbij de beleving op één staat

Het totaalconcept en de voordelen van Jtwee moeten op de website duidelijk naar voren komen. Nilsson ontwikkelde daarom een fullscreen website waarbij de beleving van Jtwee op één staat. Er is een goede verhouding tussen tekst, beeld en animaties gemaakt om de beleving te optimaliseren. Daarnaast is er een logisch pad gemaakt omtrent de customer journey, om uiteindelijk tot het maken van een afspraak te komen.

Bekijk de website

De impact

Een flexibele website met een logisch conversiepad

Geoptimaliseerde beleving

Nilsson ontwikkelde een full-screen website waarbij de beleving wordt geoptimaliseerd door een goede verhouding in tekst, beeld en animatie.

Flexibele paragrafen

De website heeft een flexibele opzet van paragrafen met elk een eigen stijl en doel.

Een goede basis

De website dient als goede basis voor online marketing. Bijvoorbeeld voor de inzet van zoekmachine marketing en e-mail marketing.

We gaan ook graag jouw uitdaging aan!

Let's meet

Recente projecten