Start level

Kaan helpt klanten hun assets (vaak ondergrondse buisleidingen) te beschermen. Nu het bedrijf steeds meer bekendheid krijgt, werd het ook tijd voor een sterke positionering en een passende visuele identiteit. Een identiteit die zowel aansluit bij het technische, zakelijke karakter van het werkveld als bij het toegankelijke en stoere karakter van hun onderneming.

Afbeelding
Kaan logo grid
Website Kaan
Afbeelding
Kaan Briefpapier
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alles refereert naar de corebusiness van Kaan

Next level

Middels een sessie kwamen we tot de bodem van de inhoud, doelgroepen en ambities. Zo hadden we een duidelijk startpunt voor de positionering en de visuele identiteit. Kaan Consultancy werd zo Kaan Tooling, Screening & Follow up. Een merknaam die vertelt waar ze voor staan.

Voor Kaan is een logo ontwikkeld dat onderscheidend en eigenzinnig is. Dit typografische logo is geïnspireerd op buizen en aftakkingen hiervan. Het is een handgemaakt, uniek lettertype dat de uitstraling van Kaan verbeeldt: clean, overzichtelijk, professioneel en stoer.

De keuze voor de huisstijlkleuren, overige typografie, vormelementen en beeldtaal sluiten hierop aan. Kaan is professioneel en ‘down to earth’. Om ook nog de connectie maken met de bodem waarin de waardevolle assets van de klanten beschermd worden maken we gebruik van een diepgroene kleur en textuurelementen. Het geeft een professioneel, maar stoer beeld.

De website is hiervan afgeleid en geeft een duidelijk overzicht van de geleverde diensten. Zo toont Kaan zichzelf als een betrouwbare partner, die op een slimme manier processen versimpelt.

Afbeelding
Breezand