Start level
Bouwbedrijf Rijk is nu: de Rijk Groep. De organisatie is gegroeid en heeft zich verder ontwikkeld. Nu bestaat de Rijk groep uit drie divisies: verbouw, onderhoud en beheer; nieuwbouw; en prefab. Deze onderdelen verdienen alle drie aandacht en toelichting.
De nieuwe profilering hebben wij vertaald naar een website met een passende uitstraling. Een online plek die vertelt wie ze als merk zijn en waar klanten gemakkelijk kunnen vinden wat ze nodig hebben.
Next level
Een nieuwe website waar de Rijk Groep mee vooruit kan! We startten dit traject samen met een creatieve sessie waar we input ophaalden en alle visies konden structureren. Zo legden we de basis voor de UX/UI vormgeving. De website is toegankelijk te beheren vanuit het Drupal CMS.
De website biedt een duidelijk pad voor bezoekers om te vinden wat ze nodig hebben. De drie takken van de Rijk Groep komen duidelijk naar voren en hebben ruimte om te laten zien wat ze los van elkaar en samen kunnen doen.
Om de website helemaal af te maken, hebben we ook de content verzorgd. Op basis van interviews ontwikkelden we alle webteksten. Allemaal in dezelfde tone of voice; Nuchter en puur Zeeuws met een focus op ontzorgen.