Start level
Bouwbedrijf Boogert werkt aan appartementen in Sint-Annaland. Aan het Havenplein staat straks Pakhuus; een gebouw met 25 appartementen en een commerciële ruimte. De verkoop van nieuwbouwwoningen en -appartementen is tegenwoordig ondenkbaar zonder een ondersteunende eigen stijl, website en strategie.
Dus ook in het geval van Pakhuus. Gezien de veranderende markt en de diverse doelgroepen kwamen ze bij ons terecht om het project, het dorp en de doelgroep te leren kennen en dat alles samen te vatten op een aantrekkelijke, onderscheidende en toegankelijke manier.
We werkten samen met de projectontwikkelaar en de drie aangesloten makelaars om de doelgroep aan te spreken op hun lifestyle en daarmee niet alleen de woning te ‘verkopen’, maar ook de omgeving in de markt te zetten.
Next level
Zo kwamen we tot een onderscheidende stijl en concept die zowel de te ontwikkelen appartementen als Sint-Annaland van hun beste kant laat zien. We delen het gevoel van wonen in Pakhuus.
Dit alles hebben we samengevat in een robuust woordmerk, passend bij de karakteristieke architectuur en waterrijke omgeving waarbij ook de locatie prominent wordt meegenomen in het logo. De visuele identiteit is luxe en gericht op leven in deze omgeving. Inclusief een kleine knipoog naar het verleden van de locatie door het gebruik van meekrap rood als accentkleur.
Dit hebben we uitgewerkt naar een compleet pakket van middelen die kunnen worden gebruikt voor, tijdens en na de verkoop/bouw van de appartementen. Van website tot bouwbord, van huisstijl tot brochure. Een complete basis voor een succesvolle verkoop.
De website woneninpakhuus.nl is neergezet als een perfect startpunt van het woonplezier en leefplezier van de nieuwe bewoners. Informatief, goed navigeerbaar en een perfecte plek om in te schrijven als geïnteresseerde.
Onze online marketingactiviteiten vullen de makelaars aan. Zo benaderen we een brede doelgroep binnen en buiten de regio.