Start level

Wat als je deze zomer niet alleen zon, zee en strand meepakt, maar ook iets doet wat écht verschil maakt? Met die gedachte trapten we de vakantiekrachten campagne van Amarijn af. Er werd een succesvolle online marketingcampagne gelanceerd, gericht op het werven van vakantiekrachten. Onder het motto 'Een stukje Amarijn in jouw vakantie' wilden we jongeren en studenten enthousiasmeren om tijdens hun (zomer)vakantie aan de slag te gaan in de zorg.

Posterserie
Filmbestand
Filmbestand
Filmbestand
Filmbestand

Next level

De campagne richtte zich op het tonen van de waarde én de voldoening van zorgwerk. Door middel van social media, korte animaties en doelgerichte targetting werd er een breed en relevant publiek bereikt. We benadrukten vooral hoe leuk en leerzaam het is om in de zorg te werken, ook al is het maar voor een paar weken.

Een stukje Amarijn in jouw vakantie bleek niet alleen een pakkende slogan, maar ook een ervaring die jongeren daadwerkelijk meenamen.

Afbeelding
Vloerengigant overzicht