
Start level
Zep is hét entertainmentpark van Middelburg. Hier ben je welkom voor een breed scala aan indoor en outdoor activiteiten. De losse ondernemingen en activiteiten weten zich goed te positioneren, maar Zep als eenheid blijft achter. De uitstraling is verouderd en weerspiegelt niet langer de dynamiek van de activiteiten. Tijd voor een herpositionering om dit recht te trekken en aan potentiële bezoekers te laten zien wat je bij Zep allemaal kunt beleven.




Uitdaging
Van losse ondernemingen naar samenhang en verbinding. Een plek waar mensen het naar hun zin hebben: zowel vrienden, families, kids als collega’s. Met een restyling van het logo benadrukken we dit gevoel door met de letter ‘e’ een knipoog te maken naar een glimlach. Het kleurenpallet sluit aan bij het aanbod van Zep: fun, actie en food. In de beeldtaal focussen we ons op mensen in plaats van op activiteiten. Het gaat om de overkoepelende beleving, het gevoel dat je krijgt wanneer je Zep bezoekt.



Next level
Een positionering en visuele identiteit die duidelijk weergeeft waar Zep voor staat: een divers activiteitenaanbod waar zowel jong als oud blij van wordt. De identiteit hebben we doorvertaald in een overzichtelijke, WCAG-proof website, waar je zowel op activiteit als op doelgroep kunt filteren. Tot slot zijn we op dit moment bezig met het optimaliseren van de social media activiteiten: van een heldere strategie tot de praktische uitrol van de contentkalender.