Start level

Het informatieaanbod voor donorkinderen, donoren en wensouders was enorm versnipperd. Terwijl er over dit thema juist zoveel vragen zijn, en dit ook nog eens bij diverse doelgroepen. Tijd voor overzicht, onafhankelijke feiten en betrouwbare informatie, tijd voor het volledige verhaal. Het Landelijk Informatiepunt Donorconceptie (LIDC) komt hieraan tegemoet. 

Om dit landelijke, centrale informatiepunt zichtbaar tot leven te wekken zijn we gestart met verdiepingssessies, van waaruit we konden gaan werken aan een visuele identiteit, een positionering, beeldtaal en... het online platform.

Afbeelding
stylesheet LIDC
Een sterk platform met alle informatie over donorconceptie
Afbeelding
phones
Afbeelding
logo LIDC
LIDC mood
Afbeelding
LIDC folder media1x

Next level

De visuele identiteit heeft het LIDC een betrouwbare uitstraling gegeven. Een uitstraling die het juiste gevoel oproept bij de diversiteit aan doelgroepen, en de juiste boodschap vertelt. Tijdens de samenwerking structureerden we de vele content en maakten we functionele keuzes. Zo zorgen we ervoor dat er een online platform staat dat de kennis, behoeftes en ervaringen over alternatieve gezinsvorming vanuit alle invalshoeken bundelt. Dit alles met het doel de bezoeker altijd verder op weg te helpen, soms met een verwijzing soms met een informatief stuk.

 

Bekijk de website op: 

www.donorconceptie.nl

Afbeelding
ANBO Koppel Bank