Positionering

Een sterke positionering is uniek, relevant en onvervangbaar. Het vertelt een verhaal. Een verhaal dat gaat over wie je als merk bent, wat je doet, en met name waarom je dat doet. Zoals het woord al zegt: je positie in de markt. 

Designer vacature

Wie jij bent en wat je doet is onderscheidend van alle anderen, daarom werken we samen met jou aan je positionering. We zetten tools en sessies in die passen, voor een duidelijk en breed beeld van de organisatie, het bedrijf of de stichting. En we analyseren je doelgroepen. Dit beeld bouwen we uit tot jouw unieke positionering. Deze positionering staat niet op zichzelf, of alleen op papier, maar komt naar voren in alles wat je doet. Zo geeft de merkstrategie betekenis aan je merk en bied je meerwaarde aan je doelgroepen. Dat kan gaan over je corporate merk, maar ook je werkgeversmerk. 

Dit is waar je de basis legt voor alle stappen die je als onderneming zet. We gaan daarom verder dan het enkel bepalen van je positionering, we helpen je om je merkwaarden uit te stralen in alles wat je doet. Zo wordt jouw merk onvergetelijk en kies jij hoe je merk wordt gezien.

Andere services

Design

Het ontwikkelen van een sterke identiteit vormt de basis. Vervolgens is het zaak om altijd de juiste beleving te creëren, te blijven werken aan je branding en gevoel op te roepen bij je doelgroep.

Websites

Informeren of activeren...Van dienstverlening tot productverkoop, en van personeels- tot donateurswerving: een website is cruciaal om je merk te laten groeien.

Campagnes

Meer naamsbekendheid, nieuw personeel, een grotere afzetmarkt voor je product… Sterke campagnes brengen jouw doelgroep in contact met je product of merk.

Online Marketing

Scherpe targeting en datagedreven campagnes: jouw doelgroep bereiken met de juiste Google- en social kanalen. Meten, analyseren en bijsturen om je brand te blijven boosten.
Afbeelding
Workspace