Positionering
Een sterke positionering is uniek, relevant en onvervangbaar. Het vertelt een verhaal. Een verhaal dat gaat over wie je als merk bent, wat je doet, en met name waarom je dat doet. Zoals het woord al zegt: je positie in de markt.
Wie jij bent en wat je doet is onderscheidend van alle anderen, daarom werken we samen met jou aan je positionering. We zetten tools en sessies in die passen, voor een duidelijk en breed beeld van de organisatie, het bedrijf of de stichting. En we analyseren je doelgroepen. Dit beeld bouwen we uit tot jouw unieke positionering. Deze positionering staat niet op zichzelf, of alleen op papier, maar komt naar voren in alles wat je doet. Zo geeft de merkstrategie betekenis aan je merk en bied je meerwaarde aan je doelgroepen. Dat kan gaan over je corporate merk, maar ook je werkgeversmerk.
Dit is waar je de basis legt voor alle stappen die je als onderneming zet. We gaan daarom verder dan het enkel bepalen van je positionering, we helpen je om je merkwaarden uit te stralen in alles wat je doet. Zo wordt jouw merk onvergetelijk en kies jij hoe je merk wordt gezien.