Merkstrategie: de sleutel tot jouw doelen

Jouw merk is als een spiegel van wie je bent, wat je doet en waarom je het doet. Het onderscheidt jou van de rest, maar je kunt je natuurlijk alleen onderscheiden als je het met de wereld deelt. Een sterke merkstrategie is de sleutel tot succes, en wij nemen je graag mee op deze reis om jouw merk naar the next level te tillen.

Workspace

Onze aanpak: van Identiteit tot Impact

Of je nu een sprankelende start-up bent die naam wil maken of een gevestigde onderneming die zichzelf opnieuw wil uitvinden, wij starten met jouw verhaal. We beginnen met jou, want jij kent jouw merk het best. In onze strategische sessies (zoals onze eigen Nilsson Game) duiken we diep in de organisatie. Wat is de drijvende kracht? Wat werkt voor de positionering van jouw merk heel goed en wat werkt minder goed? Wat zijn de ambities en welke doelen wil je bereiken?

Hierdoor komen we tot een merkstrategie die jouw identiteit weerspiegelt. We mixen quick wins met langetermijnplannen en zorgen ervoor dat alles wat je doet de essentie van jouw merk ademt. Je doelgroepen spelen hierbij een onmisbare rol.
 

Weten waar je voor staat

We helpen je om te begrijpen en op papier te zetten waar je precies voor staat. Jouw merk heeft een doel - het biedt meerwaarde. Nu is het tijd om ervoor te zorgen dat jouw doelgroepen die meerwaarde ook voelen. Soms wordt merkhiërarchie ook een belangrijk onderwerp. Dan onderzoeken we hoe het hoofdmerk, jouw submerken, eigen merken en supportmerken zich tot elkaar en tot de markt verhouden.

Hoe moet jouw merk bijdragen aan je doelen? Het gaat verder dan alleen laten zien wie je bent; het betekent jouw identiteit in alles laten doorschijnen. We hoeven niet het wiel opnieuw uit te vinden, maar samen creëren we een wiel dat multi-inzetbaar is.

Of je nu een nieuw merk wilt creëren of je bestaande merk naar nieuwe hoogten wilt tillen, wij zijn jouw partner in merkstrategie. We zijn hier om te luisteren, te begrijpen en te bouwen. Samen kunnen we jouw merk versterken en jouw visie tot leven brengen. 

Andere services

Design

Het ontwikkelen van een sterke identiteit vormt de basis. Vervolgens is het zaak om altijd de juiste beleving te creëren, te blijven werken aan je branding en gevoel op te roepen bij je doelgroep.

Websites

Informeren of activeren...Van dienstverlening tot productverkoop, en van personeels- tot donateurswerving: een website is cruciaal om je merk te laten groeien.

Campagnes

Meer naamsbekendheid, nieuw personeel, een grotere afzetmarkt voor je product… Sterke campagnes brengen jouw doelgroep in contact met je product of merk.

Online Marketing

Scherpe targeting en datagedreven campagnes: jouw doelgroep bereiken met de juiste Google- en social kanalen. Meten, analyseren en bijsturen om je brand te blijven boosten.
Afbeelding
Workspace