Start level
Adrz beschikt over een sterke afdeling SEH voor hoogcomplexe of levensbedreigende acute zorg. Deze SEH speelt een grote rol in de kwaliteit en continuïteit van de zorg binnen Zeeland. Zowel voor inwoners als voor toeristen. Het is dan ook belangrijk om dit specialisme binnen het ziekenhuis te behouden en waar mogelijk te verstevigen. En dat kan alleen, wanneer er genoeg SEH-artsen zijn. Op dit moment is dat niet het geval, dus: tijd voor actie!
Campagne
Bij Adrz betekent SEH meer dan alleen spoedeisende hulp. Het betekent complexe casussen en pathologie, werken als medisch specialist, doen waarvoor je bent opgeleid, korte lijnen met andere specialisten, werken volgens het Workforce document van de NVSHA en een mooie omgeving en fijne woning. Het is de combinatie van al deze USP’s die de SEH-afdeling van Adrz uniek maakt. Deze boodschap dragen we uit in een online campagne: van testimonial video’s en retargeting advertenties op LinkedIn tot zoekwoordadvertenties binnen Google.
Landingspagina
En natuurlijk een landingspagina met daarop alle relevante informatie voor potentiële werknemers, passend bij het concept. Op deze landingspagina komen naast de video’s ook bijbehorende sfeerbeelden terug.
Next level
In verband met de kleine doelgroepgrootte van de online campagne is het des te belangrijker om vanuit een goede strategie te vertrekken. Deze strategie is gebaseerd op het See Think Do Care Model. Een model dat we benutten om de doelgroep in iedere fase te bereiken. In deze fases maken we gebruik van passende kanalen, targeting en advertentiematerialen.
Meer weten of alle video’s bekijken? Neem een kijkje op de landingspagina SEH | Adrz
De campagne loopt op dit moment, resultaten voegen we na afloop toe.