Start level

Stichting Welzijn Middelburg is er voor iedereen, van jong tot oud, voor ondersteuning of activiteiten. Niet zorgen voor maar zorgen dat iedereen meedoet staat centraal. Vanuit de organisatie, van medewerkers tot vrijwilligers, was er behoefte aan een heldere en onderscheidende positionering. Reden? Bestaansrecht in de samenleving extra onderstrepen. Een positionering die door te vertalen is naar een toekomstgerichte, visuele merkidentiteit. Zodat niet steeds weer moet worden uitgelegd wat de organisatie precies doet, en waarom dit belangrijk is.

Met het corporate concept ‘Mensenkenners’ benadrukken we de toegevoegde waarde van SWM: ontzettend goed met mensen om kunnen gaan. Om meer duiding te geven aan de organisatie is een afkorting niet wenselijk. Bovendien geeft de benaming ‘stichting’ onvoldoende de moderne, menselijke touch die we voor ogen hadden. De naam is hierop aangepast naar Welzijn Middelburg, de visuele identiteit is volledig vernieuwd. Daarnaast ontwikkelden we een een campagneconcept, een nieuwe website en een corporate video.

Filmbestand
Ontzettend goed met mensen om kunnen gaan
Afbeelding
swm logo
Filmbestand
mock up

Next level

Met de nieuwe naam, positionering en visuele identiteit heeft Welzijn Middelburg de juiste elementen in handen om de komende jaren nadrukkelijker haar positie in de markt te claimen. De visuele identiteit is van deze tijd en geeft een stevige basis voor marketingcommunicatie. Een basis waarmee Welzijn Middelburg haar marketingcommunicatie naar een volgend level heeft getild. Hiermee spreekt Welzijn Middelburg iedereen aan, want iedereen doet mee!

Bekijk de website op: www.welzijnmiddelburg.nl