Start level

Heel de wereld moet duurzamer, efficiënter en sneller. Ook de installatiewereld. Maar hoe is dat te combineren, zonder afbreuk te doen aan kwaliteit? Preworxs is een unieke organisatie die hiervoor een oplossing heeft, juist in de combinatie. Preworxs richt zich op prefab installaties in de breedste zin van het woord: alle installaties kunnen vanuit een modulaire visie voor de woningbouw en utiliteit geprefabriceerd worden. Juist omdat Preworxs uniek is in wat ze doet, is het belangrijk dat de organisatie goed gepositioneerd wordt binnen de branche. 

 

Afbeelding
Preworxs
Afbeelding
Preworxs
Afbeelding
Preworxs
Smart Prefab Solutions
Preworxs
Afbeelding
Preworxs
Afbeelding
Preworxs
Afbeelding
Preworxs
Afbeelding
Preworxs
Afbeelding
Preworxs

Next level

Vanuit een strategisch fundament ontwikkelden we de positionering en visuele identiteit. De USP’s van Preworxs vertaalden we naar een begrijpelijke, relevante boodschap voor de doelgroep: Wat je vraag ook is, het antwoord is slim voorwerk. Ofwel: Smart Prefab Solutions. Dit is tevens een onderbouwing van de naam Preworxs. Ook in de visuele identiteit komt deze boodschap terug: we hebben een woordmerk ontwikkeld waarin de nadruk ligt op de naamgeving en grafisch modulaire letters. In combinatie met de kleurkeuzes, een strakke cleane lay-out en passende beeldtaal met corporate blauwe accenten geeft dit een goede weergave van het professionele en technische karakter van de organisatie. Van hieruit maakten we de vertaalslag naar een visualisatie van het proces, een corporate website, huisstijldragers en een beursconcept. Nu de basis staat gaan we in goede afstemming aan de slag om meer naamsbekendheid te creëren en leads te genereren via (online) marketingcampagnes.
 

 

Afbeelding
Header Koppeltaal