Start level

Steeds maar weer goed en helder uitleggen wat je organisatie precies doet, en waarom dit belangrijk is. Stichting Welzijn Middelburg heeft behoefte aan een heldere, onderscheidende positionering die door te vertalen is naar een toekomstgerichte, visuele merkidentiteit. 

Met het corporate concept ‘Mensenkenners’ benadrukken we de toegevoegde waarde van SWM: ontzettend goed met mensen om kunnen gaan. De naam is hierop aangepast naar Welzijn Middelburg, de visuele identiteit is volledig vernieuwd. Daarnaast ontwikkelden we een een campagneconcept, een nieuwe website en een corporate video.

 

Filmbestand
Ontzettend goed met mensen om kunnen gaan
Afbeelding
hugging sms
Afbeelding
swm logo
Filmbestand
Afbeelding
mock up

Next level

Met de nieuwe naam, positionering en visuele identiteit heeft Welzijn Middelburg de juiste elementen in handen om de komende jaren nadrukkelijker haar positie in de markt te claimen.

Afbeelding
9292 hero