Start level
Breezand Vakanties is al 75 jaar hét adres voor een onbezorgde vakantie in Vrouwenpolder. Het verhuuraanbod bestaat uit zo’n 250 verschillende verhuuraccommodaties, variërend van appartementen, luxe vakantiehuizen tot uniek gelegen beachhouses. De uitbreiding van het aanbod met een nieuw hotel is voor Breezand Vakanties een reden om de hele identiteit onder de loep te nemen. Hoe positioneren we Breezand Vakanties, en hoe verhoudt dit merk zich tot merken zoals het nieuwe Duinhotel?
Next level
Een nieuwe merkstrategie, waarbij Breezand Vakanties het overkoepelende merk is en het Duinhotel, Brasserie Dune en de Bike Shop submerken. Het nieuwe woordmerk geeft Breezand Vakanties meer onderscheidend vermogen en flexibiliteit voor aansluiting op alle accommodaties en doelgroepen. De letters passen zich aan in verschillende vormen en figuren: er is voor ieder wat wils. De pay-off ‘feel free’ is tweeledig: voel je vrij om een keuze te maken uit ons diverse aanbod, en voel je welkom in gastvrij Vrouwenpolder. Door illustratief te werken is het makkelijk om alle usp’s uit te lichten zonder afhankelijk te zijn van beelden. Binnen deze merkstijl zijn meerdere uitwerkingen mogelijk. Zo zorgen variaties in vormtaal en kleurstelling voor een eigen identiteit voor het Duinhotel (chiquer door de toepassing van zandkleur) en de Bike Shop, maar allemaal binnen dezelfde merkbeleving.