Campagne

Next level campagnes zijn succesvol. Ze raken je doelgroep, zijn herkenbaar en weten te activeren en te inspireren

 

En dat op het juiste moment, op de juiste plek. Of je nu gaat voor naamsbekendheid, het genereren van leads, het bevorderen van verkoop of het in gang zetten van gedragsverandering; een campagne helpt bij het behalen van je doelen.

Afbeelding
campagne
01

/ Campagne strategie

Een succesvolle campagne staat nooit op zichzelf, maar zorgt voor communicatie tussen je merk en je doelgroep. En dat vraagt om het nodige denkwerk. Heldere doelstellingen, inzicht in de customer journey en een gefundeerde strategie. We gaan terug naar de kern: Wat wil je vertellen, wat wil je bereiken en wie is je doelgroep? We formuleren heldere KPI’s, zodat we tijdens de looptijd kunnen monitoren en bijsturen waar nodig.

02

/ Campagneconcept

Triggeren, aandacht trekken en blijven hangen. Jouw merk, product, dienst of boodschap moet op een aansprekende manier omgezet worden naar woord en beeld. Een creatief campagneconcept is doelgericht, en natuurlijk afgestemd op de campagnestrategie. Het zorgt ervoor dat je je doelgroep niet alleen bereikt, maar ook vasthoudt. Een geslaagd campagneconcept vertelt een verhaal, speelt in op emoties en zet mensen aan tot nadenken en tot actie.

03

/ Campagneontwikkeling

De juiste mediamix is voor iedereen anders. We zetten de best passende kanalen en middelen in om precies jouw doelgroep te bereiken. Denk bijvoorbeeld aan online marketing: SEO/SEA, social media of e-mailmarketing. En dat op de meest efficiënte manier. De juiste mediamix, zowel digitaal als real life, is in deze fase de sleutel tot succes. Tijdens de looptijd van de campagne blijven we rapporteren, monitoren en toetsen aan strategie en concept. Want wil je naar een hoger level, dan moeten we de campagne blijven bewaken en optimaliseren.

Afbeelding
Workspace