Een goed doordachte mediamix brengt je waar je wil zijn
Niet iedereen zit op Facebook, niet iedereen leest dagelijks de krant en hoe groot ook, niet iedereen onthoudt wat ze op jouw billboard hebben gezien. Slecht nieuws misschien? Nee, want we kunnen hier iets aan doen! De juiste mediamix zorgt ervoor dat verschillende mensen op verschillende momenten en op verschillende manieren in contact komen met jouw boodschap. Of je klant nu een fotografisch geheugen heeft of dingen snel vergeet, wij creëren de juiste mediamix die jouw campagne doeltreffend maakt.
Gericht op jouw diverse doelgroepen
Het begint met het begrijpen van jouw doelgroepen. Door inzichten te verzamelen via gesprekken en online onderzoek, kunnen we hun gedrag analyseren en ontdekken hoe ze jou vinden, of beter nog, hoe je beter zichtbaar kunt worden voor mensen die je nu nog niet vinden. Op basis van deze waardevolle informatie ontwikkelen we diverse persona's die elk op een unieke manier benaderd kunnen worden. Dit zorgt ervoor dat je boodschap op het juiste moment bij de juiste mensen terechtkomt, wat de kans op succes vergroot.
Integratie van Online en Offline
Online en offline zijn niet langer gescheiden werelden. Ze kunnen elkaar versterken. In een tijd waarin online en ‘on the go’ zoeken steeds meer de norm wordt, moet je ook de bestemming niet vergeten. Daarom zorgen we er altijd voor dat bezoekers op een logische, informatieve landingspagina terecht komen. Niks zo frustrerend als op een link voor schoenen klikken en dan alsnog te moeten zoeken naar dat specifieke paar schoenen dat je wil.
De juiste mediamix
We begrijpen dat de wereld van multimedia en crossmedia soms verwarrend kan zijn. Maar laten we het eenvoudig houden. Multimediaal betekent dat we dezelfde boodschap via verschillende media verspreiden. Dit zorgt voor consistentie en herkenbaarheid, waarbij je boodschap op diverse platforms te vinden is. Crossmediaal gaat nog een stap verder. Hier gebruiken we verschillende media om elkaar te versterken. We spelen in op de sterke punten van elk kanaal en creëren een naadloze ervaring. Dit zorgt voor een krachtige en gedenkwaardige aanpak.
Een goede mediamix houdt rekening met hoe het brein werkt. Wij werken daarom via het See, Think, Do, Care (STDC) model. Zo geven we mensen de informatie waar ze op dat moment behoefte aan hebben. We vertrouwen niet op slechts één medium, maar bouwen meerdere contactpunten en mediakanalen in, zodat jouw boodschap op meerdere niveaus doordringt.
Wil jij meer weten over de strategisch uitgebalanceerde puzzel die we neer kunnen leggen voor jouw volgende campagne? Vraag dan een inspiratiesessie aan, of stuur ons een mail. We leren graag meer over jouw merk en jouw doelgroepen.
Andere services
