Campagnestrategie; omdat jouw doelen aandacht verdienen

Een goede campagnestrategie beginnen we niet bij het begin, maar bij het einde. Wat wil je bereiken? Of het nu gaat om het genereren van meer leads, het vergroten van de zichtbaarheid van je goede doel, of het realiseren van verkooprecords, wij helpen je een duidelijk en effectief pad te maken. De meest effectieve weg naar het bereiken van jouw doelen.

Overleg meeting point

Strategie om doelen te bereiken

Het werken aan het pad naar jouw doelen doen we op een aantal manieren. Dit is voor ons de basis, dus daar beginnen we mee.

  • We doen eerst onze research. We duiken diep in je doelgroep, signaleren trends in de markt en analyseren zowel online gedrag als offline invloeden.
  • Die research maken we toepasbaar. Op basis van het See, Think, Do, Care model brengen we de Customer Journey van jouw doelgroep in kaart om elke fase optimaal te benutten.
  • Je doelgroep alleen vinden is niet genoeg. We zorgen voor de juiste trigger. Met een creatief concept raken wij jouw doelgroepen en geven we een duidelijke route naar een campagnedoelstelling.

     

Werken aan jouw customer journey

Even terugpakken, want deze vraag komt misschien bij jou naar boven: Customer journey? Ik heb geen klanten! Ik heb donateurs, patiënten, kiezers, gasten of inwoners. Dat begrijpen wij maar al te goed, dus voel je vrij om de aanduiding voor jouw doelgroep hier in te vullen. De theorie erachter verandert namelijk niet. We willen gastvrij zijn voor iedereen en de juiste persoon op het juiste moment benaderen met de juiste informatie. 

 

Uitrol van de campagne

De basis staat, tijd om de plannen te gaan uitrollen. We ontwikkelen een passende mediamix met een combinatie van online en offline marketing. Net waar jouw doelgroep het meeste te vinden is. Tijdens deze uitrol blijven we alert. We checken de resultaten en optimaliseren continu. Aan het einde van de looptijd evalueren we de campagne en kijken we op welke gebieden we nog meer winst kunnen boeken.

Door aan de voorkant een duidelijk pad uit te stippelen, weet je zeker dat elk kanaal bijdraagt aan het bereiken van jouw doelen. Maar om een pad te bouwen dat precies bij jouw doel en doelgroep past, moeten we je eerst wat beter leren kennen. Dat doen we heel graag, kom je snel kennismaken?

Andere services

Positionering

Een sterke positionering is uniek, relevant en onvervangbaar. Het vertelt een verhaal. Een verhaal dat gaat over wie je als merk bent, wat je doet, en met name waarom je dat doet. Zoals het woord al zegt: je positie in de markt.

Design

Het ontwikkelen van een sterke identiteit vormt de basis. Vervolgens is het zaak om altijd de juiste beleving te creëren, te blijven werken aan je branding en gevoel op te roepen bij je doelgroep.

Websites

Informeren of activeren...Van dienstverlening tot productverkoop, en van personeels- tot donateurswerving: een website is cruciaal om je merk te laten groeien.

Online Marketing

Scherpe targeting en datagedreven campagnes: jouw doelgroep bereiken met de juiste Google- en social kanalen. Meten, analyseren en bijsturen om je brand te blijven boosten.
Afbeelding
Workspace